Iedere dag leggen we de lat hoger dankzij onze kwaliteitsbewaking

Vanbreda Risk & Benefits draagt kwaliteit hoog in het vaandel. Om u nog beter te kunnen helpen, werken we elke dag aan onze dienstverlening.

Processen

Vanbreda investeert elk jaar opnieuw in zijn operationele processen. Op basis van dagelijkse metingen en steekproefgewijze controles op alle delen van de workflow sturen we onze processen bij. Via onze bedrijfseigen tool eServices, het meest performante systeem op de markt, kunt u uw polissen en schadegevallen 24/7 online consulteren.

Medewerkers

Nieuwe Vanbreda-medewerkers worden uitgebreid gescreend. Die gerichte aanwervingspolitiek resulteert in de juiste personeelskeuze en een zeer laag personeelsverloop.

Polissen

Uw account manager houdt uw polissen up-to-date door ze regelmatig te screenen en bij te werken met de waardevolle input van de cliëntbeheerder en de schadediensten. Daarna licht een collega-account manager uw dossier nog eens extra door.

Wij zijn er voor u.

Hebt u een suggestie om onze service te verbeteren of bent u niet tevreden over een aspect van onze dienstverlening? Laat het ons weten via dit formulier. Onze kwaliteitsmanager volgt uw feedback op en stuurt indien mogelijk onze dienstverlening bij.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief.