Bonte zithoeken en dito menu op multifunctionele dakverdieping

Van brood met beleg over een slaatje tot gratis fruit en soep, maar steeds met een weids uitzicht over Antwerpen erbovenop. Daarvan kan het 600-tal medewerkers van Vanbreda Risk & Benefits ‘s middags smullen in de lunchruimte in het hoofdkwartier aan de Plantin & Moretuslei. Voka - Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland interviewde onze collega Lies De Wever over onder meer onze bedrijfskantine. Hieronder vindt u het volledige artikel dat in juli in het Voka magazine 'Ondernemers' verscheen.

Bonte zithoeken en dito menu op multifunctionele dakverdieping

‘De bedrijfskantine bevindt zich helemaal bovenaan, op de zevende verdieping. Door de vele ramen is er rondomrond veel lichtinval, waardoor collega’s het er aangenaam vertoeven vinden’, merkt Lies De Wever, interne communicatieadviseur bij Vanbreda, op.

Net voor de coronacrisis uitbrak, was de cafetaria helemaal opgefrist. ‘Samen met de frisse kleuren vallen vooral de hoeken met uiteenlopende zitmogelijkheden op. Naast heel lange tafels vind je er ook gezellige hoekjes om in beperkt gezelschap samen te zitten. Hierdoor gebruiken we de cafetaria in feite de hele dag door.’

Schrijf u in op onze nieuwsbrief.