Melding van hospitalisatie

Vanbreda HealthCare app gegevens bij de hand hospitalisatie

U brengt ons zo vlug mogelijk, ten laatste 14 dagen vóór de datum van de geplande opname, op de hoogte. Dit kan via onze HealthCare app, online, telefonisch of per mail/brief.

Om de melding snel en efficiënt te laten verlopen, ontvangt u (en al uw aangesloten gezinsleden) een identificatiekaartje dat u kunt gebruiken om ons op de hoogte te brengen van een opname. U kunt zich met dit Medi-Link kaartje in het ziekenhuis ook identificeren als een aangesloten patiënt.

Aanmelding via onze app

De snelste manier om uw aangifte in te dienen is via onze HealthCare app. U kunt dit doen tot 15 dagen op voorhand:

  • Klik in de app op ‘Hospitalisatie aangeven’
  • Kies voor welk gezinslid u een aangifte wilt doen
  • Kies het ziekenhuis waar de opname zal gebeuren
  • Geef informatie over de reden van opname
  • Verifieer en bevestig

Na goedkeuring van uw aangifte betaalt u geen voorschot.

Online melding

U kunt via het online schadeformulier een hospitalisatie melden. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht. Wij verwerken uw aangifte zo snel mogelijk.

Telefonische melding

Telefoneer naar het nummer vermeld op uw persoonlijke Medi-Link kaart. Indien u dit niet bij de hand heeft, bel dan naar + 32 3 217 69 46.

Wij zijn er voor u.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief.