Melding van hospitalisatie

Vanbreda HealthCare app gegevens bij de hand hospitalisatie

U brengt ons zo vlug mogelijk, ten laatste 14 dagen vóór de datum van de geplande opname, op de hoogte. Dit kan via onze Vanbreda app, online of telefonisch.

Om de melding snel en efficiënt te laten verlopen, ontvangt u (en al uw aangesloten gezinsleden) een identificatiekaartje dat u kunt gebruiken om ons op de hoogte te brengen van een opname. U kunt zich met dit Medi-Link kaartje in het ziekenhuis ook identificeren als een aangesloten patiënt.

Aanmelding via onze app

De snelste manier om uw aangifte in te dienen is via onze Vanbreda app. U kunt dit doen via:

  • Klik in de app op ‘Hospitalisatie aangeven’
  • Kies voor welk gezinslid u een aangifte wilt doen
  • Kies het ziekenhuis waar de opname zal gebeuren
  • Geef informatie over de reden van opname
  • Verifieer en bevestig

Na goedkeuring van uw aangifte betaalt u geen voorschot.

Online melding

U kunt via het online schadeformulier een hospitalisatie melden. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht. Wij verwerken uw aangifte zo snel mogelijk.

Telefonische melding

Telefoneer naar het nummer vermeld op uw persoonlijke Medi-Link kaart. Indien u dit niet bij de hand heeft, bel dan naar + 32 3 217 69 46.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief.