Eenvoudig digitaal beheer van uw Employee Benefits-verzekeringen

Als competitieve werkgever biedt u uw medewerkers vandaag een aantrekkelijk pakket Employee Benefits aan. Een grote meerwaarde voor uw personeel, maar vaak een extra belasting voor uw organisatie op vlak van administratie en communicatie. Om u hierin te ontzorgen, bieden we samen met Partner in Benefits een uniek platform aan dat het beheer van de Employee Benefits-verzekeringen voor uw personeel optimaliseert.

Complementair aanbod via partnership

Dankzij onze samenwerking met Partner in Benefits breiden we onze makelaars- en consultancy-activiteiten op vlak van Employee Benefits voor bedrijven uit met een innovatieve communicatietool. Het platform van Partner in Benefits garandeert sterk vereenvoudigde en versnelde communicatiestromen tussen alle betrokken partijen bij het beheer van de Employee Benefits-verzekeringen voor uw werknemers. Hierdoor kunnen we uw organisatie een totaaloplossing bieden die uniek is in de Belgische markt.

Eén platform = maximale transparantie en ontzorging

Kiest u ervoor om het beheer van uw Employee Benefits-verzekeringen over te dragen naar Partner in Benefits? Dan kan u rekenen op een professionele partner met een transparant platform die elke dag klaarstaat om uw personeel te adviseren en te informeren over de benefits die u hen biedt. Ook uw HR-medewerkers genieten mee van deze handige tool die hen bovendien dagelijks tijdswinst oplevert.

Hoe werkt het platform?

MyBen (de basisversie) en MyBen+ (de uitgebreide versie) bieden tal van mogelijkheden en voordelen voor uw organisatie:

  • Partner in Benefits zorgt via MyBen en MyBen+ voor een correcte en automatische administratieve verwerking van de maandelijkse wijzigingen van uw personeelsbestanden. Zo is elke verzekeraar hiervan steeds tijdig op de hoogte.
  • Het platform garandeert een correcte opvolging en controle van de uit te voeren taken door de verzekeraar. Hebt u gekozen voor MyBen+? Dan kunnen uw medewerkers steeds een online afspraak maken met Partner in Benefits voor extra informatie of specifieke vragen. Via het contactformulier op het platform kunnen zij ook rechtstreeks informatie uitwisselen met Partner in Benefits over hun Employee Benefits-verzekeringen.
  • Bij MyBen+ hebben uw werknemers zelf toegang tot het platform via single sign-on om hun individueel pakket Employee Benefits te raadplegen. Werknemers ontvangen bij aansluiting een dedicated e-mailadres van Partner in Benefits. Daarnaast zorgt Partner in Benefits via het platform voor opvolging en begeleiding bij indiensttreding en uitdiensttreding (Wet Verwilghen).
  • Alle Employee Benefits-verzekeringen die u voor uw medewerkers heeft afgesloten, zijn bij MyBen+ gecentraliseerd in één platform dat u, als werkgever, 24/7 digitaal kan raadplegen.

Wij zijn er voor u.

Ontvangt u graag meer info over het platform of bent u geïnteresseerd in een demo? Of wenst u een vrijblijvende offerte voor deze bijkomende dienstverlening? Neem hiervoor contact op via ebservices@vanbreda.be.

Check zeker ook de website van onze partner Partner in Benefits: https://pinb.be/

Schrijf u in op onze nieuwsbrief.